"יהודי אף פעם לא לבד": הרב ארוש ביקר וחיזק גברים בודדים

נתי קאליש No Comments on "יהודי אף פעם לא לבד": הרב ארוש ביקר וחיזק גברים בודדים

ראש מוסדות "חוט של חסד" הרב שלום ארוש חיזק קבוצה של גברים בני הגיל השלישי החווים אתגרי בדידות. המשתתפים התרגשו והתפעלו מכך שהרב ארוש טרח והגיע לשאת בפניהם דברים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב שלום ארוש, ראש מוסדות "חוט של חסד" ערך בשבוע שעבר מסע חיזוק מרגש בקרב 50 גברים דתיים וחרדים, בני הגיל השלישי (60 פלוס) החווים אתגרים בשלב זה של החיים והחברים במסגרת מיוחדת בירושלים שנועדה לעזור להם למלא את זמנם היקר, בתקופת הבדידות האופיינית לגיל זה.

מדובר באירוע של ארגון 'מקושרים' (מבית ארגון החסד הירושלמי הוותיק 'חסדי יוסף') ששם לו למטרה להיות לעזר לאותם יהודים יקרים והוא מהווה עבורם מסגרת תומכת ומלאה בה הם מתכנסים מידי יום כדי ללמוד, ליהנות משלל פעילויות חברה ולאכול בצוותא ארוחה משביעה. במסגרת זו אף משתדלים בארגון להטמיע קידום של בריאות מונעת בדרכים שונות.

הרב ארוש שנחשף לפעילות הזו ובעצמו שלח אליה יהודים שפנו אליו לסיוע, הגיע במיוחד לאולם המפואר של 'חסדי יוסף' שבו נערכה הפעילות ונשא בפניהם דברים על אמונה וביטחון ובעיקר על כך שיהודי לעולם אינו לבד, גם אם הוא מרגיש בודד.

המשתתפים שהתרגשו מאוד לשמע הדברים והתפעלו מכך שהרב ארוש טרח והגיע לשאת בפניהם דברים, יצאו מחוזקים ואמרו לרב כי הוא חיזק אותם מאוד ונתן להם כוח להתגבר על הקשיים שלהם.

ש.ג. המשתתף בפעילות אמר: הדברים של הרב ארוש היו כמים קרים על נפש עייפה. הפעילות שאנו חווים פה עוזרת לנו להפיג את הבדידות, ודבריו של הרב נתנו לנו צידה לדרך, גם לשעות הקטנות של הלילה, כשאנחנו לא במסגרת 'מקושרים'".

ב'מקושרים' אומרים: "כל אחד חווה בדידות מסויימת בגיל הזה. ההרצאה של הרב ארוש היא נדבך נוסף במסגרת החברתית שנועדה להעצים גברים דתיים וחרדיים בני הגיל השלישי שתחושת הבדידות שלהם התעצמה עקב אירועי חיים ונסיבות אחרות שהביאו אותם להיות לבדם: רווקים בגיל מבוגר, גרושים, מי שחווה ניכור הורי, העדר קשרים משפחתיים, אלמנים בודדים וכן לגברים נשואים שחווים בדידות משפחתית בשל מצב בריאותי, מצב כלכלי דחוק, פנסיונרים ועוד. אם אתם מכירים בסביבתכם יהודים יקרים שעונים על הקריטריונים הללו, אנא הפנו אותם אלינו".



0 תגובות